Cartoon-megastore.nl
Cartoon-megastore.nl is dé specialist op het gebied van cartoon artikelen. Het assortiment bestaat o.a. uit knuffels, speelgoed, kleding, merchandise, gadgets en gifts van alle bekende cartoonfiguren, zoals: Disney Frozen, Winnie de Poeh, Spiderman, Loony Tunes, Peppa Big en nog vele andere. Cartoon-megastore.nl verkoopt dagelijks talloze cartoon artikelen en is succesvol, omdat het een zeer compleet en uniek cartoon assortiment heeft. Alle cartoon artikelen zijn ruim op voorraad en worden binnen 24 uur geleverd.
Deze winkel is onderdeel van Shoppartners BV. Deze firma exploiteert verschillende goedlopende online winkels, waaronder, Bellatio.nl, Fun-en-Feest.nl en Knuffelparadijs.nl. Shoppartners is continu bezig met het verbeteren van haar winkels en assortiment om het aantal orders verder te laten groeien. Shoppartners BV. Staat voor een snelle levering, lage verzendkosten en een professionele klantenservice.
USP's:
•Uniek en het grootste assortiment met cartoon artikelen;
•Hoog conversieratio en weinig retouren;
•Verzending binnen 24 uur tegen lage verzendkosten;
•Ruimschoots e-commerce ervaring en een professionele klantenservice.
Cartoon-megastore.nl is onderdeel van Shoppartners. Shoppartners is in 1999 gestart als één van de pioniers op het gebied van online winkelen. Inmiddels hebben we 100 verschillende winkels en ongeveer 50.000 producten op voorraad. Shoppartners is een uniek bedrijf en doen graag iets anders dan de rest. Met het wereldwijde netwerk van leveranciers en een groot aantal eigen producten is een uniek assortiment gecreëerd wat nergens anders te vinden is. Dagelijks werken er 65 enthousiaste collega's en wordt er uiterste best gedaan om de leukste artikelen te leveren in ruim 26 verschillende landen. En met succes, staan zij op positie 114 van de top 200 grootste e-commerce bedrijven (Twinkle top 200 van 2016).
Shoppartners BV heeft eigen webshops, maar ook partnerwinkels. Shoppartners BV biedt ondernemers de mogelijkheid om een partnerwinkel te promoten tegen een verkoopcommissie. De webshop is dan gevuld met het assortiment. Bovendien hoeven klanten zich niet bezig te houden met het technische aspect, dat bij het runnen van een webshop normaliter aan de orde komt. De mogelijkheden hiervan kan worden besproken met de marketingafdeling.